Entrevista amb na Clara, ha fet pràctiques a Itàlia


 Clara Ameller Gonzàlez
 


1.- Descriu el lloc a on has fet les pràctiques
He fet les pràctiques a una empresa que es diu ABC Consulting, dedicada bàsicament a marketing, a disseny gràfic i a fer pàgines web per a clients. Aquesta empresa tenia constantment a estudiants en practiques; la meva darrera setmana vaig coincidir amb un al·lot d’Eivissa que acabaria la feina que jo estava fent.

2.- A on has viscut? Com era el menjar?
He viscut amb una família on hi havia més estudiants. Just vaig arribar hi havia dos al·lotes alemanyes, amb les que vaig anar a Verona, i la meva darrera setmana varen venir dues al·lotes mallorquines, amb les que vaig anar a Venècia.
El menjar no era gran diferent a l’espanyol. Clar que me’l tenia que fer jo i, com a gran cuinera que sóc, menjava coses congelades. També puc dir que vaig acabar farta de pizza… Tenia una pizzeria just baix casa meva. I molts de dies em feia vesa cuinar.

3.- Creus que estaves ben preparat per la feina que has fet?
Si. Vaig tocar servidors Linux i llenguatge de marques. El que no m’esperava i per el que no estava gens preparada, era per utilitzar Bootstrap. No havia fet feina amb ell mai i allà el vaig tenir que emplear. Em van donar uns quants de dies per a què fes un curset online.

4.- Quines diferències culturals has trobat més curioses?
Beuen molta cafeïna i dinen i sopen molt prest. Tots són molt formals i educats. Quan coneixia algú fora de l’empresa, també em donaven la mà.

5.- Tornaràs a Vincenza?
Esper que si. És una ciutat preciosa, tranquil·la, amb un encant 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Ramis, soci de la CAEB per enviar ex-alumnes a l'estranger

El Ramis participa al projecte Erasmus + KA102 "EuroFP Balears V".