Entrevista amb el nostre alumne que ha fet pràctiques a Gal.les

April Jade Conte Piamonte: 
 
1.- Descriu el lloc a on has fet les pràctiques

He fet les meves pràctiques a una empresa que es diu Boyns
Information Systems. La major part de la feina que fan es ajudar a PYMES donant
suport tècnic telefònic o presencial. També venen equipaments informàtics i fan reparacions de portàtils i PCs. Es una empresa petita d'uns 10 empleats que fan feina a una oficina nova que està molt bé.
 
2.- A on has viscut? Com era el menjar?

He viscut amb una família al poble de Ruthin. Es un lloc molt tranquil a on no passa casi res. La família a on em vaig quedar es molt amable i el menjar molt bo si t'agraden les “jacket potatoes”, fesols i la carn de tant en quant. Donaven porcions molt grans que no sempre podia acabar.

3.- Creus que estaves ben preparat per la feina que has fet?
Sí, perquè ja tenia uns coneixements bàsics i he après més de les TIC a l'Institut. Es gràcies a això que ho he fet prou bé a la feina sense massa ajuda ni explicacions.

4.- Quines diferències culturals has trobat més curioses entre Espanya i Gal·les?
Estic realment sorprès de lo que beuen de cafè i té: unes 5 tasses al dia comparades amb les 2 com a màxim que jo prenc. També son molt amables i semblen a tothom molt formals. Realment he hagut de xerrar amb atenció per ser igual d'amable.

5.- Tornaràs a Ruthin?
Sí, he acceptat una oferta de feina de l'empresa a on he fet les meves pràctiques, així que només em quedaré una setmana a Menorca abans de tornar a Gal·les. Es una cosa inesperada que encara no em puc ni creure. Estic molt excitat amb aquesta oportunitat.


Més informació:

http://ramisinternacional.blogspot.com.es/2015/02/preparatius-estades-lestranger.html

http://ramisinternacional.blogspot.com.es/2015/03/viatge-galles-liverpool-i-londres.html
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Ramis, soci de la CAEB per enviar ex-alumnes a l'estranger

El Ramis participa al projecte Erasmus + KA102 "EuroFP Balears V".